//Fieyha's Property ?
Le Princess


Photo-0301_e121[1]
Welcome to my blog fellas :D
: Blog owner is Fieyhaa.
: In relationship
: 18 y/o.
: future novelist :*
| Twitter | Facebook |


Wishlist
11A+ SPM
blogskin
best buddy


keep calm and love yourself :)


Links

? Billa
? Eiqa
? Ainina
? Mieza
? Nanie


Big Clap
Skin by Little Miss //Suhaila Roslan
Re-Edit by //Nieya
Perempuan & Air Mata
Rabu, 19 Februari 2014 | 3:00 PG | 0 gossip
Perempuan...
Istimewa sangat perempuan ni.. Kan ?
Tapi ada yang tak sedar semua tu..
Hmmm..
Aku pulak yang mengeluh.. Well.. Sebagai perempuan, aku pun dapat rasa apa yang perempuan lain rasa bila dia tak dihargai.. *Senyum*



Sesetengah perempuan tu ego dia tinggi.. Tapi apa yang dia pendam, takde sape yang tau.. *Emotional pulak*
Depan orang dia boleh senyum.. Kenapa ? Sebab dia taknak tunjuk yang dia lemah..
Well.. Perempuan memang kuat apa.. *Tayang muka seposen*
Hihi.. Sembunyi.. Sembunyikan tangisan..
Bila dia duduk sorang sorang, tiba-tiba ada air mata yang jatuh..
Sebenarnya dia da tak tahan nak pendam.. Air mata je yang mampu redakan apa yang dia rasa..
Percayalah..
Perempuan memang kuat.. Sakit macam mana pun hati dia, dia akan tetap bertahan..
Tapi, jangan salahkan dia kalau tiba-tiba dia dah tak dapat tahan dan tiba-tiba dia keluarkan kata-kata yang tak pernah kau dengar dia cakap pada kau.. *Senyum tipu*


Old | New