//Fieyha's Property ?
Le Princess


Photo-0301_e121[1]
Welcome to my blog fellas :D
: Blog owner is Fieyhaa.
: In relationship
: 18 y/o.
: future novelist :*
| Twitter | Facebook |


Wishlist
11A+ SPM
blogskin
best buddy


keep calm and love yourself :)


Links

? Billa
? Eiqa
? Ainina
? Mieza
? Nanie


Big Clap
Skin by Little Miss //Suhaila Roslan
Re-Edit by //Nieya
Sayang atok ayah :*
Jumaat, 21 Mac 2014 | 6:30 PTG | 0 gossip
Hello ?
Ada orang call tadi. My cousin, Ija :) Ingatkan kenape lahh. Ada orang yang suruh Ija call. Guess who ? My beloved grandpa yang suruh. Atok ayah risaukan aku. Ahhhhh. Ni aku nak call atok nih. Atok, saya tak pape. Saya okay. Saya dah besar. Hihi. Atok risau aku mengurung diri dalam bilik semalam. Result SPM buat aku jadik camtu *sigh. Maaf buat atok risau. Tapi, mama ngan ayah kata takpe. Result aku okay. Kata mereka, Aku cuba nak hilangkan fail sampai hilang A. Hmm. Sorry ayah, mama. Lepas ni, aku taknak dah memain. Taknak dah pikir benda lain. Lepas ni belajar, belajar dan belajar. Sampai aku berjaya. InsyaALLAH. "Ini bukan penamat. Ini baru permulaan." Aku cakap macam tu pada diri aku supaya aku akan terus berusaha capai matlamat aku. Doa dari semua orang yang aku sayang jua aku harapkan agar dapat bantu aku bangkit. To atok ayah, thanks for your support. Love you much much :*


Old